GoogleAnalytics

Pokročilé segmenty

Segmentace návštěv umožňuje vytvořit výkonné filtry prostřednictvím několika kliknutí myší.

Přehled

Jednou z oblíbených a výkonných funkcí Google Analytics je pokročilá segmentace. Tato funkce umožňuje oddělit a analyzovat podmnožiny provozu. Můžete si vybrat z předem definovaných segmentů, např. Placený provoz a Návštěvy s konverzemi, nebo můžete vytvořit vlastní segmenty pomocí flexibilního a snadno ovladatelného nástroje pro tvorbu segmentů. Poté můžete jeden či více těchto segmentů použít pro aktuální či historické údaje, případně vedle sebe porovnat výkon segmentů v přehledech. Myslíme si, že se vám funkce bude líbit.

Výhody:

  • Díky pokročilé segmentaci můžete rozdělit všechny údaje o návštěvnících v Google Analytics do menších částí, se kterými lze pracovat.
  • Vyberte si z předem definovaných personalizovaných segmentů nebo snadno vytvořte své vlastní.
  • Použijte určitý segment pro veškerý historický provoz, prozkoumejte údaje a získejte cenné informace, na základě kterých budete moci vylepšit budoucí kampaně a uživatelský dojem na internetu.