GoogleAnalytics

Nástroje analýzy

Ponořte se do údajů. Standardní přehledy umožňují snadno měřit a pochopit interakce, ke kterým dochází na vašich webových stránkách. Prostřednictvím několika kliknutí můžete navíc vytvořit personalizované přehledy a segmenty návštěvníků a určit důležité údaje, které chcete sdílet se svým týmem.

Vytváření přehledů v reálném čase: Měřte aktivitu tak, jak k ní dochází

Zjistěte kolik uživatelů je právě na vašich stránkách, odkud přišli a co si prohlížejí. Díky přehledům v reálném čase budete vědět, zda je nový obsah na stránkách oblíbený nebo zda dnešní propagační akce přivádí na web návštěvníky. Můžete také zjistit okamžitý účinek tweetů a příspěvků v blozích.

Další informace

Vlastní přehledy: Určete informace, které chcete analyzovat

Vytvořte si během několika minut vlastní panel metrik. Získáte okamžitý přístup k potřebným odpovědím místo toho, abyste museli procházet velké množství dat. Vytvořte přehledy, které budete sdílet se svými kolegy, a zpřístupněte informace, které je nutné sdílet.

Další informace

Vlastní proměnné: Vytvořte a analyzujte své vlastní segmenty

Díky vlastním proměnným porozumíte segmentům zákazníků a dozvíte se, jak se zákazníci zapojují na vašem webu. Vlastní proměnné umožňují personalizovat Google Analytics a shromažďovat údaje o zákaznících, které mají pro firmu největším význam.

Další informace

Pokročilá segmentace: Analyzujte snadno konkrétní části provozu

Proč některé návštěvy končí nákupem za 150 $ a jiné ne? Dozvíte se to pomocí pokročilých segmentů. Použijte předem definované segmenty, např. Návštěvy s konverzemi či Neplacený provoz, nebo vytvořte své vlastní segmenty. Analyzujte jednotlivé segmenty nebo porovnejte více segmentů v různých přehledech.

Další informace

Panely: Uspořádejte, sledujte a sdílejte ukazatele KPI

Začněte souhrnným panelem Ukazatele KPI společnosti, který zahrnuje nejdůležitější firemní ukazatele výkonu. Pro účely optimalizace pro vyhledávače vytvořte panel SEO. Všechny panely jsou zcela založeny na widgetech, lze je podle potřeby přetahovat a personalizovat.

Další informace

Vizualizace: Zjistěte, po jakých trasách se návštěvníci na vašem webu pohybují

Google Analytics nabízí celou řadu výkonných nástrojů pro vizualizaci, včetně přehledů Vizualizace toku a funkce Analýza na stránce. Přehledy Vizualizace toku analyzují trasu, po které se návštěvník na webu pohyboval. Díky funkci Analýza na stránce pak můžete vizuálně zhodnotit interakce uživatelů na stránkách. Abychom analýzu zjednodušili, zařadili jsme do funkce různé grafy, díky kterým můžete zobrazit informace tak, jak vám to vyhovuje.

Sdílení: Teď již mohou spolupracovat všichni zaměstnanci firmy

Rozhodování na základě údajů je nejúčinnější, pokud mohou týmy snadno sdílet informace. Nástroje pro sdílení v Google Analytics umožňují týmu pro nákup klíčových slov bezproblémovou spolupráci s týmy pro SEO a obsah. Objevte pomocí funkcí Informace a Upozornění nečekané změny a oznamte je kolegům. Označte klíčové události v historii účtu, aby je viděli i ostatní. Vyvíjejte a sdílejte snadno vlastní panely s metrikami, které jsou pro vaši firmu důležité.

API a personalizace – jsou to vaše údaje, naformátujte je tak, jak chcete

K dispozici máte aplikace, pluginy a personalizovatelné funkce, pomocí kterých můžete integrovat Google Analytics do pracovních postupů své organizace. Využijte řešení třetích stran nebo vytvořte vlastní aplikace pomocí rozhraní API Google Analytics.