GoogleAnalytics

Konverze v sociálních sítích

Prokázání návratnosti investic do sociálních médií je náročný úkol i pro zkušené odborníky na online marketing. Již tomu tak nebude. Přehled Konverze umožňuje měřit marketing v sociálních médiích a jasně uvádí vliv sociálních sítí na firmu.

Konverze v sociálních sítích

Přehled

Přehled Konverze uvádí míry konverze a peněžní hodnotu konverzí, které jsou výsledkem návštěv ze sociálních sítí. Tyto návštěvy přiřazujeme k vašim cílům a transakcím elektronického obchodu. Vyberete cíle, které jsou pro vaši firmu důležité, a poté můžete kontrolovat, jak sociální sítě jako zdroj pomáhají těchto cílů dosáhnout.

Proč používat přehled Konverze?

K dispozici je mnoho marketingových kanálů a programů. Pokud zjistíte, jak ovlivňují vaše cíle, můžete informovaněji rozhodovat o své strategii zaměřené na sociální sítě.

  • Zjistěte vliv sociálních sítí na své cíle pomocí jednoduchých přehledů připravených k okamžitému použití.
  • Zjistěte, jaký obsah vede ke konverzím ze strany publika v sociálních sítích.
  • Ukažte výsledky přehledů hlavním zainteresovaným osobám a dokažte jim hodnotu sociálních sítí.

Jak to funguje?

  • Přehled Konverze použije zdroj odkazu a propojí jej přímo s měřením cílů a elektronického obchodu, které jste definovali.
  • Přehledy analyzují příspěvek sociálních sítí coby posledního zdroje odkazu zákazníka (např. přišel na váš web přímo ze stránek v sociální síti). Mohou rovněž analyzovat případy, kdy byly stránky v sociální síti zapojeny v dřívější části konverzního řetězce.

Kde lze přehled nalézt?

Přehledy Konverze lze nalézt na kartě Standardní přehledy v nabídce Zdroje návštěvnosti > Sociální > Konverze.