GoogleAnalytics

Zdrojové sociální sítě

Počet sociálních platforem nadále roste a to, kde se rozhodnete oslovit komunitu, může mít značný význam. Přehledy zdrojových sociálních sítí pomáhají upřesnit, kde chcete trávit čas, a změnit taktiku v sociálních sítích z instinktivní na taktiku založenou na údajích.

Zdrojové sociální sítě

Přehled

Zjistěte, které sociální sítě a weby vám přivádějí nejkvalitnější provoz, abyste mohli zpřesnit kampaně propojené se sociálními sítěmi.

Proč používat přehledy zdrojových sociálních sítí?

Práci jsme provedli za vás: veškerý provoz ze sociálních sítí je nyní soustředěn do jednoho místa.

  • Získejte přehled o sociálních sítích, které jsou pro vaši značku klíčové.
  • Zjistěte, které sítě přivádějí na váš web provoz.
  • Vizualizujte, jak návštěvníci ze sociálních sítí přicházejí na váš web.
  • Pomocí přehledů zdrojových sociálních sítí objevte, které platformy jsou pro váš web nejrelevantnější.

Jak to funguje?

Přehledy zdrojů návštěvnosti v Google Analytics umožňují měřit a analyzovat provoz z různých zdrojů, jako je vyhledávání a odkazující stránky. Přehledy zdrojových sociálních sítí automaticky rozdělí a seskupí odkazovaný provoz ze stovek sociálních sítí, takže se můžete soustředit na analýzu.

  • Původní sociální sítě seskupí odkazovaný provoz z různých platforem – např. YouTube.
  • Zjistěte, které sítě přivádějí provoz na konkrétní stránku.
  • Zjistěte, jaký obsah je oblíbený v různých sociálních sítích.
  • Porovnávací grafy uvádějí veškerý provoz a provoz ze zdrojových sociálních sítí.

Kde lze přehledy nalézt?

Přehledy zdrojových sociálních sítí lze nalézt na kartě Standardní přehledy v nabídce Zdroje návštěvnosti > Sociální > Zdroje.