Sdílejte fotografie svých produktů
Vystavte fotky svých nejnovějších produktů a svého obchodu a zaujměte zákazníky, kteří najdou váš profil.
Nabídněte více způsobů nakupování
Informujte o tom, zda nabízíte možnosti jako vyzvednutí venku nebo doručení.
Oslovte své zákazníky
Přivítejte lidi, kteří vás najdou online, pomocí příspěvků o slevách, nových produktech a nadcházejících akcích. Zákazníky tak přesvědčíte, aby si vybrali právě vás. Můžete se s nimi navíc spojit i prostřednictvím přímých zpráv a recenzí.
Odpovědi na vaše dotazy
Jak mohu zákazníkům ukázat produkty, které mám na prodejně?
Využívejte službu Pointy from Google. Pointy se připojuje k vybraným systémům pokladních míst a automaticky přidává váš inventář z prodejny do Firemního profilu na Googlu.
Další informace o službě PointyMůžu v profilu nastavit různou provozní dobu pro různé služby?
Ano. Pokud poskytujete zvláštní služby s různou provozní dobou (např. máte speciální otevírací dobu pro seniory nebo pro doručování a vyzvedávání zboží), můžete místo zvláštní otevírací doby nastavit další podrobnosti o otevírací době.
Přečtěte si, jak nastavit další podrobnosti o otevírací době.Jak přidám a upravím atributy firmy, abych ukázal služby, které nabízím, například doručení nebo vyzvednutí?
Pomocí atributů můžete zákazníkům sdělit, jaké služby nabízíte, například „jídlo na místě“ nebo „vyzvednutí venku“. Můžete také uvést bezpečnostní opatření, která váš podnik zavedl, například „vyžaduje se rouška“, „zaměstnancům kontrolujeme teplotu“ nebo „povrchy se mezi návštěvami dezinfikují“. Přečtěte si, jak přidat nebo upravit atributy firmy.
Další informace o tom, jak upravit atributy