GoogleAnalytics

Vícekanálové cesty

Nezůstávejte u posledního prokliku – zjistěte, jak vaše marketingové kanály spolupracují při vytváření prodejních příležitostí a konverzí.

Přehled

Zákazníci hledají informace o vašich produktech a službách, porovnávají je a rozhodují se o nákupu v různých okamžicích a na různých místech. Pokud tedy budete měřit výsledky pouze na základě posledního prokliku, získáte neúplný obrázek a možná přijdete o důležité informace o tom, jakým způsobem oslovujete své nejhodnotnější zákazníky.

Přehledy vícekanálových cest v Google Analytics umožňují sledovat interakce v různých digitálních médiích a přiblíží vám, jak tyto kanály spolupracují při vytváření prodejních příležitostí a konverzí. S pomocí tohoto nástroje můžete navíc činit klíčová marketingová rozhodnutí týkající se investic do reklamy na nejvyšší úrovni (jaké kanály) i na nejnižší úrovni (například jaká klíčová slova a umístění).

Jak to funguje?

Pět přehledů vícekanálových cest uvádí, ve kterých kanálech zákazníci uskutečnili interakce během 30 dní před konverzí nebo nákupem. Tyto přehledy poskytují cenné metriky, například:

  • Přehled Asistované konverze prozrazuje, kdy a jak se různé kanály podílely na konverzi.
  • Přehled Prodleva přibližuje dobu potřebnou k uskutečnění konverze.
  • Přehled Délka trasy uvádí počet interakcí před konverzí.
  • Přehled Nejčastější konverzní trasy uvádí různé cesty, kterými se zákazníci ubírali.

Proč používat přehledy vícekanálových cest?

  • Všechny digitální marketingové kanály zobrazíte na jednom místě.
  • Lépe porozumíte hodnotě marketingových aktivit.
  • Získáte úplnou představu o krocích, které zákazníci podnikli před nákupem nebo konverzí.
  • Na základě výkonu kanálů vylepšíte marketing.
  • Budete správně rozhodovat ohledně rozpočtů pro digitální marketing.

Příběhy úspěšných zákazníků

ONYX HOSPITALITY GROUP

Přehledy vícekanálových cest nám nyní poskytují informace o tom, jak se zákazníci dostanou na náš web a jak uskutečňují konverze. A to ze všech našich kanálů. Vícekanálové cesty umožňují provádět atribuční analýzu u online marketingových aktivit a zkoumat je jako kombinaci kanálů a kroků s různou úspěšností (namísto analýzy izolovaných kanálů s posledním proklikem).