britská modra
Prosím poradte , chceme kupiť dcérke mačičku.... na čo si treba dať pozor pri kúpe tejto peknej cicky :-))
FOTKU MOHOU KOMENTOVAT POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
Celkem 17 komentářů
Eva V. (Shade1) ID 334111 (1.8.2011, 23:09)
Veľmi pekne ďakujem, za vaše názory , som s nich trochu zmätená , ale nič to :-) sme rozhodnutý si zadovážiť toto milé mačiatko.... ideme si preň v stredu 3.8 tak potom dám nejaké fotečky .
Mohli by ste mi ešte poradiť,,,, tie čo máte mačičky , čo treba zadovážiť takej cicke aby sa u nás dobre cítila . Takže mačička je z prvého vrhu otec je s PP a mama má 1 rok a chceli aby mala raz mladé . je za 100€ tak neviem ? ale my ju chcele len ako zvieratko do domácnosti :-))

ODPOVĚDĚT
Markéta H. (mktka) ID 148408, mimibazar.cz/mktka (1.8.2011, 13:46)
Záleží na povaze, my máme 2 letou britku (kocka) a je to nesmírně mazlivá klidná kočička. Máme 2,5letého syna, vyrůstali spolu a ona si od něj nechá líbit naprosto vše, nesekla by ho, i když ji občas zlobí. Když už se jí dovádění nelíbí, v klidu se zvedne a odejde.

ODPOVĚDĚT
Nina R. (nindža) ID 171538 (1.8.2011, 12:01)
My máme britku už 5 rokov a zo svojej skusenosti možem povedat,že to žiaden mazlíček nie je,príd,len ked ona chce,je skor samotárska,ale detom určite neublíži,pokial jej nerobia zle :-).
Ja osobne by som si už britku asi nekupila,skor by som si vybrala obyč mačičku.A ešte dalšia vec,ktorá my dost vadí,je to,že dost pušta chlpy :´(

ODPOVĚDĚT
Barbora G. (NATUSEN) ID 50976, mimibazar.cz/Natusen (1.8.2011, 11:37)
Britku bych k dětem nepořizovala, sama nemám, ač se mi líbí strašně moc, ale měl ji švagr a k dětem bych ji mít tedy nechtěla (F) A určitě s PP *-)

ODPOVĚDĚT
Michaela P. (Nellynka) ID 113917 (1.8.2011, 10:06)
Máme 2 britské (mámu se synem) a rok ragdolla. Těžko říct, každá kočka je jiná - 1 britka je mazliivá, jen když chce, je chytrá, chovat se nenechá. Druhej briťák (její syn) je ukrutně mazlivej, ale chovat se taky nenechá - ale umazlit ho nejde, přijde mi, že není tak chytrej, jako jeho máma. Britky taky pelichaj, ale není to tak strašný. Kdežto ragdoll je mazlivá, chytrá, nechá se i chovat, děti ji oblékaj, vozí v kočárku, ale UKRUTNĚ pelichá. V porovnání s britkama hrozně. Pořád jsou za ní kousky (jako vata) - nedej bože, když vleze na hnědý gauč. Podotýkám, že jí nich nechybí, krmíme IAMS, různé bombónky, kapsičky. Když ji řádně vyčešu, tak to tak 3 dny není tak hrozné, ale jinak... *-) ,-)

ODPOVĚDĚT
Petra O. (HunchiBunchi) ID 228714 (1.8.2011, 14:13)
jejda, tak to pelichání u Ragdollů musí být strašné. Protože naše Britka pelichala šíleně, řešili jsme to i na veterině, prý kvůli husté srsti to tak oproti obyč. kočkám je. Kdokoliv si ji pohladil, tak se vznášely chuchvalce chlupů, i když jsme ji pročesávali. A rohožka u dveří byla po dvou dnech jedna velká plst. A to prosím celoročně. (kocka) (kocka) (hello)

ODPOVĚDĚT
Michaela P. (Nellynka) ID 113917 (1.8.2011, 20:46)
Jojo, to máme věčně - lezou i do bot. :-D ,-) (kocka)

ODPOVĚDĚT
Larisa V. (ladaalb) ID 233386 (1.8.2011, 9:32)
dejte si pozor hlavně na jedinou věc- pořidte si od dobrého chovatele, pokud možnos pp, jste rozhodnutí pro britaka? vím,že par lidí má i pozitivní zkušenosti,ale nejsou to typické mazlivé kočky, většina z ních je celkem odtažitá, jsou svérazni, koukněte na ragdolly nebo birmy, taky jsou hunaté a překrásné (Y) (Y) (Y)

ODPOVĚDĚT
Veronika D. (Veroniquez) ID 257122 (1.8.2011, 9:21)
Určitě dceři kočičku kupte. Každá kočička je jiná, stejně jako lidé. Já mám kočičky tři a všechny jsou kouzelné mazlivky, vždycky se přijdou pohladit. Je to o tom, jak se ke kočičce choval chovatel a jak si ji vychováte. Souhlasím s názorem, že koťátko byste si měli vzít dříve jak na 13t, v těch 11t je to určitě lepší, koťátko si v novém domově lépe zvykne! Vybírejte pečlivě, zdravé pěkné koťátko u solidních lidí. A nevybírejte podle nejnižší ceny. (F) (kocka)

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (1.8.2011, 10:01)
Veru tak to nesouhlasím s tím že je to o tom jak se choval chovatel a nová rodina! Náš kocour je můj miláček a přesto je to takový "monarcha" že před ním mají návštěvy respekt. Když byl maličký tak jsem se smála že nemáme kotě ale "čičipsa" protože na cizí vrčel jak hlídač. Nikdy před cizími ani před psem neuteče, nebojí se dětí.... Prostě nám vládne pevnou packou ,-) Je to dominantní britský kocour a takového ho miluju.
Chovatelka měla všechny své číči jako miláčky a o koťatech nemluvě. Hned nám ale říkala, že ten náš je zmeťour ,-)
Ano, je to o povaze každého tvorečka. Může být mazlík, plašan, rváč, ukecánek.....

ODPOVĚDĚT
Veronika D. (Veroniquez) ID 257122 (1.8.2011, 10:12)
Ano, souhlasím, píšu to samé hned v druhé větě - každá kočička má jinou povahu, jako lidé. Ale určitě se ovlivnit dá - lépe řečeno "vymazlit", aby se chodil pohladit a aby se jen neschovával v pelíšku, tak jsem to myslela (v tomto ohledu, protože dole pode mnou je mnoho příspěvků, kde píšou, že nemají kočičku mazlivou).. ,-) Ale zlozvyky, jako třeba vrčení atd. se dají odnaučit taky. Mám jednu z kočiček dominantní, je to lady a jen tak někdo si na ni nepřijde.. ,-) Ale pomazlit se chodí ráda, ale je to prostě "vrchní komisařka", mezi kočičkami je hierarchie a některá je vždycky velitel. :-)

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (1.8.2011, 10:18)
Veru závidím Vám možnost více čičin. Ten náš monarcha tak jančil, že jsme to vzdali a koťátko muselo pryč. Je jedináček, náležitě rozmazlován a já bych ho nevyměnila za nic. Ten pocit, když milostivě přijde, koukne na mě velikýma oranžovýma očima, drcne do mě hlavou a čeká, že ho pomazlím - to pochopí jen kočičáři ,-) ,-) Britky jsou moje srdeční záležitost :-)

ODPOVĚDĚT
Veronika D. (Veroniquez) ID 257122 (1.8.2011, 10:35)
Jé, to jste napsala moc krásně.. "Drcne do mě hlavou", lépe bych to nenapsala - to vystihuje vše! Jsou to prostě milááčci.. (L) (kocka) (kocka) (kocka)

ODPOVĚDĚT
Lenka E. (lenina) ID 1050, mimibazar.cz/elenka (1.8.2011, 9:15)
Hlavně ji kupte u solidního chovatele, ne v ,,množírně"
Chtějte vidět rodiče a být vámi, koupím jen po rodičích s PP, aby měl alespoň jeden z nich PP, kotě mít nemusí.
Všimla jsem si totiž, že spousta lidí prodává ,,britské" kočičky, ze kterých vyrostou normální kočky domácí +o(Klame barva, každý si myslí, že obyč kočka nemůže být modrá, ale může, stačí pár generací množení kočky čistokrevné a obyčejné

ODPOVĚDĚT
Katka H. (mmarch2712) ID 361337 (1.8.2011, 8:50)
britka od našich je stejná jako píše Jarka S., když nemá náladu nenechá se hladit, je spíš samotářka a když už vyleze ze svého pelíšku, tak se šnečím krokem odplíží ke granulím, vykakat, vyvětrat na balkon a zas do pelíšku :-D mazel opravdu není a nemá ráda děti nad 3roky :-D
myslím,že až tak nezáleží na rase, ale na povaze čičiny a hlavně na přístupu páníčka, jak moc se čičině věnuje, jak moc se s ní mazlí. Máme doma dvě obyč. kočky, jedna je taky trochu samotář,ale když má náladu, tak je neskutečný mazlík a druhá je zas ďáblík hyperaktivní ale taky hrozně mazlivá, chce se tulit 20x za den, ale to jsem si s z ní udělala já ,-) dřív taková nebyla, byla plachá

ODPOVĚDĚT
Jitka S. (desty) ID 54, mimibazar.cz/jitkas (1.8.2011, 8:24)
Taky bych zvažovala, zda nenechat dceři preventivně testy na kočičí alergii - abyste nemuseli pak řešit nějaký dodatečný problém (Y)

ODPOVĚDĚT
Andrea G. (GREPIK) ID 15223, mimibazar.cz/grepik (1.8.2011, 7:50)
(Y)tuhle jsme měli,jen byla sněhově bílá,říkali jsme jí Pupík........Pupíček,byl to náš největší mazel,Britky jsou opravdu nádherné,hodné a nejsou agresivní................prostě miláčci........rozhodně dceři jí kupte (Y)

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (1.8.2011, 8:38)
Náš briťák je "trhač" a bojovník ,-) ,-) Do mazlíka má hoooodně daleko. A když už mazlení, tak jedině když je Jeho Výsost dobře naladěna a milostivě nám dovolí prohrábnout mu kožich ,-) Ale právě pro tu jeho namyšlenost, odměřenost ho tak miluju (L)

ODPOVĚDĚT
Jarka S. (pupuša) ID 91897 (1.8.2011, 7:40)
15 ti leté slečně britskou kočku klidně pořiďte. Dcera už má rozum a pokud nechá britce dostatek osobního prostoru, budou z nich dobří parťáci.
Rozmyslete si jestli chcete kotě bez průkazu původu nebo s průkazem. Vyhledejte si chovatele a ty navštivte. Dobrý chovatel Vám ukáže prostředí ve kterém jeho kočky žijí a Vy uvidíte jak se chovají, jaké mají návyky atd. Dobrý chovatel odebere kotě od kočky až v dostatečném stáří, nikdy nebude za účelem prodeje odebírat dříve.
Samozřejmostí by měl být očkovací průkaz.
Dobrý chovatel se bude s koťátkem loučit nerad, bude chtít po Vás informace ohledně bydlení, péče atd. Bude chtít zůstat v kontaktu.
Naopak množitel Vám nacpe kotě bez otázek, ale hlavně aby prodal.

ODPOVĚDĚT
Michaela C. (Michuela) ID 60181, mimibazar.cz/michuela (1.8.2011, 7:07)
Evi, my máme britku, sice whiskase, ale to je jedno, jak píšou holky k malým dětem ne, ona neváhá zatnout, ale jak si někdo sedne, tak ji máme na klíně a když stojíme, tak se furt otírá o nohy, takže furt nadáváme, protože o (@) doslova zakopáváme ,-) a to musíme být opatrní, protože čeká (child7) (child7) (child7) (child7), ale pokud můžu doporučit vezměte si kotě menší než chovatelé doporučují ve 13 t, oni už pak hůř přilnou, někde jsem o tom četla, já mám od 11 t a je to mazel. Prý je to kvůli očkování, já si ji dala oočkovat sama. (L)

ODPOVĚDĚT
Petra O. (HunchiBunchi) ID 228714 (1.8.2011, 0:06)
Ta nase britka nebyla moc mazliva. Ale je nadherna. *-) *-)

ODPOVĚDĚT
Iveta B. (ivetabubak) ID 211257, mimibazar.cz/ivetabubak (31.7.2011, 23:01)
Ano,souhlasím s paní Míšou , k dětem bych rozhodně nepořizovala

ODPOVĚDĚT
Michaela P. (Mido25) ID 14542, mimibazar.cz/mido25 (31.7.2011, 22:58)
Nevím nevím jestli je to dobrá volba. Britku máme doma 3 rokem a určitě bych neřekla,že je to číča vhodná k dětem na mazlení.Je to kočičí dáma, nesnáší jakékoliv nošení, tahání, neváhá vytáhnout drápek.Pomazlit se přijde jedině za mnou,večer když je doma klid. Ale jenom v případě,že to sama chce. Raději bych pouvažovala o Ragdoll, mainské,...tam je to úplně o něčem jiném (hello)

ODPOVĚDĚT
Jana Č. (pupek) ID 23581 (1.8.2011, 6:23)
To je uplně přesně náš Lilin, naše kluky tedy miluje, ale mazlit se moc nenechá. Chodí také za mnou a ke mě se lísá. Je to pan kocour (@)

ODPOVĚDĚT
Eva V. (Shade1) ID 334111 (31.7.2011, 23:27)
no dcera má 15,5 roka a táto mačka sa nám naj...najpozdáva ,páči sa nám že je taká hunatá ma krátke nohy a milý pohlad :-)

ODPOVĚDĚT
Lucie U. (Lucissia) ID 238884 (1.8.2011, 6:19)
K tak velké slečně už bych se ji nebála pořídit, ale fakt možná na mazlení moc nebude. Švagrová ji taky má a je to malý ďáblík, na hraní a vymýšlení lumpáren je to mistr. ,-)

ODPOVĚDĚT