Na propagační kredity pro online reklamu se vztahují tyto smluvní podmínky:

  • Nárok na propagační kredit vám vzniká za těchto podmínek: (a) jste novým inzerentem v Google Ads a vaše první zobrazení reklamy bylo zobrazeno z vašeho prvního účtu Google Ads nejpozději 14 dní před zadáním propagačního kódu; nebo (b) jste stávajícím zákazníkem Google Ads a v Google Ads aktivujete novou funkci nebo produkt nebo znovu aktivujete neaktivní účet (jak je uvedeno společností Google v poukazu). Příslušný požadavek na způsobilost je uvedený v nabídce, kterou obdržíte od společnosti Google.
  • Inzerentům bude účtována veškerá reklama, která přesáhne propagační kredit. Inzerenti mohou kdykoli před vyčerpáním částky propagačního kreditu pozastavit inzerci, pokud si nepřejí, aby jim byly účtovány další poplatky za inzerci. Inzerenti nebudou na vyčerpání propagačního kreditu upozorněni.
  • Po úspěšném vynaložení výdajů nebo dokončení akcí bude kredit zpravidla během 35 dní přičten v přehledu fakturace vašeho účtu Google Ads (pokud splníte podmínky způsobilosti).
  • Platnost kreditu uplyne 60 dní po jeho použití v účtu (pokud v doplňujících smluvních podmínkách k dané propagační akci není uvedeno jinak). Zbývající kredit a konec jeho platnosti můžete kdykoli zkontrolovat v účtu Google Ads: na stránce Fakturace a kartě Propagace.
  • Nabídka je podmíněna schválením reklam, platnou registrací a přijetím standardních smluvních podmínek programu Google Ads.
  • Propagační kredit je nepřenosný a nelze jej prodat ani vyměnit.
  • Nabídku může společnost Google Ireland Limited kdykoli z jakéhokoli důvodu odvolat.
  • Za využití propagačního kreditu jsou zodpovědni inzerenti. Nesmějí ho využít na platby daní ani jiných poplatků. Placení libovolných daní nebo poplatků Inzerentem se nezapočítává do získání libovolného propagačního kreditu.
  • Každý zákazník obdrží pouze jeden propagační kredit.
  • Možnost uplatnit propagační kredit může být podmíněna zaznamenáním reklamních nákladů ve stanovené minimální výši a jejich úspěšnou fakturací.
  • Využití nabídky může být omezeno na fakturaci prostřednictvím automatických plateb.
  • Pokud si účet Google Ads vytvoříte v jiné měně, než ve které je přidělený propagační kredit, může skutečná výše požadavku na útratu a propagačního kreditu podléhat měnovým kurzům.
  • Nabídka se vztahuje pouze na zákazníky, kteří mají fakturační adresu v České republice.
  • Platnost nabídky končí tři měsíce po datu vystavení média s poukazem nebo datem konce platnosti uvedeným na poukazu (pokud je na něm toto datum uvedeno).
  • Použitím poukazu nebo využitím propagačního kreditu přijímáte zároveň tyto smluvní podmínky. Nabídka neplatí, odporuje-li právním předpisům.
  • Omlouváme se, že jsme vás obtěžovali tímto právním jazykem.