Spravovat

Buďte vidět na Googlu díky Firemnímu profilu

Založte svému obchodu nebo své službě Firemní profil, a proměňte tak uživatele, kteří vás najdou ve Vyhledávání a Mapách Google, ve své zákazníky. Profil si pak můžete personalizovat pomocí fotek, nabídek, příspěvků a dalších informací.

Spravovat
Modré kolečko s cenovkou
Za 0 Kč

Vytvoření firemního profilu vás nic nestojí

Ikona pro snadnou správu
Snadná správa

Svůj profil můžete spravovat z Vyhledávání i z Map Google

Ikona ozubeného kola na zeleném pozadí
Přizpůsobitelnost

Můžete přidat otevírací dobu, fotografie, příspěvky a mnoho dalšího

Udělejte hned napoprvé dobrý dojem

Zdůrazněte přímo ve firemním profilu podstatné informace a ukažte, čím je vaše firma jedinečná.

Snadno se spojte se zákazníky

Informujte zákazníky o novinkách pomocí příspěvků, nabídek, přímých zpráv a dalších informací.

Ukažte, co nabízíte – od jídel až po služby

Ať už provozujete restauraci či obchod, nebo poskytujete služby, díky profilu budete moci snadněji obsluhovat zákazníky, ukázat jim jídelní lístky, cenové nabídky a mnoho dalšího.

Spravovat
  • Obrázek Firemního profilu v mobilním zařízení, na kterém jsou tlačítka pro objednávky s vyzvednutím a dodáním
    Sdílejte svá nejlepší jídla a jídelní lístek

    Přidejte fotografie jídelního lístku a nejlepších jídel a pomozte zákazníkům zjistit, co nabízíte.

    Další informace
  • Obrázek Firemního profilu na mobilním zařízení se seznamem produktů
    Nabídněte více způsobů nákupu

    Uveďte, zda nabízíte možnosti jako vyzvednutí venku nebo doručení.

    Další informace
  • Obrázek Firemního profilu na mobilním zařízení s tlačítkem pro žádost o cenovou nabídku
    Nabídněte své služby

    Uveďte seznam svých služeb i jejich ceny. Zákazníkům tak poskytnete vše potřebné k tomu, aby si vás vybrali.

    Další informace
Obrázek Firemního profilu na mobilním zařízení s kartou výkonu a grafikou všech interakcí podle obchodního období

Zjistěte, jak zákazníci hledají vaši firmu

Obrázek Firemního profilu na mobilním zařízení s kartou výkonu a grafikou všech interakcí podle obchodního období

Zjistěte, jaká klíčová slova lidé vyhledávají, když vás chtějí najít, a získejte přehled o voláních, recenzích, rezervacích a dalších údajích, abyste porozuměli tomu, jak se vaše firma spojuje se zákazníky.

Spravovat
Fotka elektrikáře, který pracuje ve skříňce s pojistkami

Ukažte to nejlepší, co může vaše firma nabídnout

Bez dalších poplatků můžete oslovit více zákazníků pomocí Firemního profilu ve třech jednoduchých krocích.

1

Založení

Vytvořte si nový profil nebo upravte ten stávající, a to přímo ve Vyhledávání a v Mapách Google

2

Personalizace

Přidejte otevírací dobu, fotky a další informace a ukažte se zákazníkům v okolí

3

Správa

Zveřejňujte novinky, odpovídejte na recenze a oslovte zákazníky na Googlu

Odpovědi na vaše dotazy

Firemní profil na Googlu si vytvoříte bez dalších poplatků. Spravovat ho můžete například z Vyhledávání a Map Google, a začnete tak oslovovat více zákazníků.

Ano, profil můžete mít, i když vaše firma nemá fyzickou adresu. Podmínkou je, že máte se zákazníky osobní kontakt. Profil můžete mít také v případě, že jste hybridní firma – zákazníky obsluhujete na firemní adrese a navštěvujete je přímo, popř. jim produkty přímo doručujete. Profil si také můžete zřídit, pokud jste firma s obslužnou oblastí a zákazníky přímo navštěvujete nebo jim přímo doručujete produkty, ale na firemní adrese je neobsluhujete (jako např. instalatér nebo úklidová služba).

Podívejte se, jak založit a ověřit profil, pokud jste firma s obslužnou oblastí.

Na mobilním zařízení můžete Firemní profil spravovat pomocí aplikace Mapy Google. Na počítači jej můžete spravovat přímo ve Vyhledávání Google ve svém prohlížeči.

Další informace o aktualizaci profilu v Mapách a Vyhledávání
Spravovat