Buďte vidět na Googlu díky Firemnímu profilu
Založte svému obchodu nebo své službě Firemní profil, a proměňte tak uživatele, kteří vás najdou ve Vyhledávání a Mapách Google, ve své zákazníky. Profil si pak můžete personalizovat pomocí fotek, nabídek, příspěvků a dalších informací.
SpravovatZa 0 Kč
Vytvoření firemního profilu vás nic nestojí
Snadná správa
Svůj profil můžete spravovat z Vyhledávání i z Map Google
Přizpůsobitelnost
Můžete přidat otevírací dobu, fotografie, příspěvky a mnoho dalšího
Udělejte hned napoprvé dobrý dojem
Zdůrazněte přímo ve firemním profilu podstatné informace a ukažte, čím je vaše firma jedinečná.
Přidejte důležité informace
Přidejte informace, jako je telefonní číslo, otevírací doba a zdravotní a bezpečnostní opatření, aby zákazníci věděli, co mohou očekávat
Přidejte fotky, logo atd.
Předveďte zákazníkům své silné stránky, aby si vás všimli – nahrajte fotky, titulní obrázek, logo a další podklady.
Ukažte, kdo jste
Přidejte atributy, jako je „vlastněno ženami“, aby se o vás lidé více dozvěděli.
Snadno se spojte se zákazníky
Informujte zákazníky o novinkách pomocí příspěvků, nabídek, přímých zpráv a dalších informací.
Vytvářejte příspěvky, nabídky a akce
Přidávejte do profilu příspěvky s propagací speciálních nabídek, akcí a novinek, aby byli zákazníci stále v obraze.
Reagujte na recenze
Odpovídejte na veřejné recenze zákazníků, aby k vám získali důvěru, ať už jsou noví, nebo se vracejí.
Komunikujte se zákazníky pomocí přímých zpráv
Pište zákazníkům zprávy. Funkci odesílání zpráv můžete kdykoli pozastavit nebo si například vytvořit automatizované odpovědi.
Odpovídejte na časté dotazy
Rovnou uveďte užitečné informace, ať nemusíte později na tyto dotazy odpovídat a ušetříte čas. Na dotazy můžete nechat odpovídat i zákazníky.
Ukažte, co nabízíte – od jídel až po služby
Ať už provozujete restauraci či obchod, nebo poskytujete služby, díky profilu budete moci snadněji obsluhovat zákazníky, ukázat jim jídelní lístky, cenové nabídky a mnoho dalšího.
Spravovat-
Sdílejte svá nejlepší jídla a jídelní lístek
Přidejte fotografie jídelního lístku a nejlepších jídel a pomozte zákazníkům zjistit, co nabízíte.
Další informace -
Nabídněte více způsobů nákupu
Uveďte, zda nabízíte možnosti jako vyzvednutí venku nebo doručení.
Další informace -
Nabídněte své služby
Uveďte seznam svých služeb i jejich ceny. Zákazníkům tak poskytnete vše potřebné k tomu, aby si vás vybrali.
Další informace
Zjistěte, jak zákazníci hledají vaši firmu
Zjistěte, jaká klíčová slova lidé vyhledávají, když vás chtějí najít, a získejte přehled o voláních, recenzích, rezervacích a dalších údajích, abyste porozuměli tomu, jak se vaše firma spojuje se zákazníky.
SpravovatOdpovědi na vaše dotazy
Kolik stojí Firemní profil na Googlu?
Firemní profil na Googlu si vytvoříte bez dalších poplatků. Spravovat ho můžete například z Vyhledávání a Map Google, a začnete tak oslovovat více zákazníků.
Moje firma nemá kamennou provozovnu. Můžu mít i tak Firemní profil?
Ano, profil můžete mít, i když vaše firma nemá fyzickou adresu. Podmínkou je, že máte se zákazníky osobní kontakt. Profil můžete mít také v případě, že jste hybridní firma – zákazníky obsluhujete na firemní adrese a navštěvujete je přímo, popř. jim produkty přímo doručujete. Profil si také můžete zřídit, pokud jste firma s obslužnou oblastí a zákazníky přímo navštěvujete nebo jim přímo doručujete produkty, ale na firemní adrese je neobsluhujete (jako např. instalatér nebo úklidová služba).
Podívejte se, jak založit a ověřit profil, pokud jste firma s obslužnou oblastí.Musím si kvůli vytváření a správě profilu stáhnout aplikaci?
Na mobilním zařízení můžete Firemní profil spravovat pomocí aplikace Mapy Google. Na počítači jej můžete spravovat přímo ve Vyhledávání Google ve svém prohlížeči.
Další informace o aktualizaci profilu v Mapách a Vyhledávání