Pomoc je tu.

Bez ohledu na to, zda s programem Google Ad Grants začínáte, nebo s ním už máte spoustu zkušeností, zde najdete zdroje, které vám pomohou využít jej na maximum.

Tipy, jak postupovat v době pandemie COVID-19

Onemocnění COVID-19 pravděpodobně ovlivnilo vaši schopnost plnit cíle organizace. Jsme tu, abychom vám pomohli.

Vzhledem k celosvětově přijímaným opatřením kvůli boji s onemocněním COVID-19 teď neziskové organizace čelí dosud nepoznaným výzvám. Níže uvádíme několik rad, jak se turbulentní situaci na trhu přizpůsobit a jak v této době zacházet s reklamami.

COVID-19: Zdroje programu Ad Grants

Oslovení většího množství uživatelů

Vytvoření struktury účtu za účelem zefektivnění reklam.

Vyberte klíčová slova, při kterých chcete reklamu zobrazovat, a seskupte je do tematických reklamních sestav. Pro každou reklamní sestavu napište tři až pět přesvědčivých reklam, které souvisejí s klíčovými slovy v příslušné reklamní sestavě. Reklamy se budou střídat a postupem času dostanou přednost ty, které mají v rámci reklamní sestavy lepší výkon.

Tipy k úspěchu s programem Google Ad Grants

Informovaná rozhodnutí

Měření konverzí je bezplatný nástroj, který ukazuje, zda návštěvníci vašeho webu po interakci s reklamami provádějí žádoucí akce.

Kromě toho, že služba Google Ads zobrazuje, kolik lidí na vaše reklamy kliklo, je možné pomocí Google Ads nebo Google Analytics také sledovat, co zákazníci dělají poté, co přijdou na váš web. Pokud sledujete dary pomocí třetí strany (např. PayPal, GiveLively), prostudujte si pokyny příslušné služby.

Průvodce měřením konverzí v programu Ad Grants

Import cílů třetí strany

Automatizace podávání nabídek

Automatizace nabídek v Google Ads vám může ušetřit čas strávený správou účtu.

Strategie Maximalizovat konverze, která je součástí chytrých nabídek, automaticky nastavuje nabídky tak, abyste v rámci svého rozpočtu v kampani získali co nejvíce konverzí. Pokud k tomu je podle výkonu účtu důvod, může v programu Ad Grants systém při použití strategií Maximalizovat konverze, Cílová CPA nebo Cílová návratnost investic do reklamy (ROAS) podávat vyšší cenové nabídky, než je maximum na úrovni programu (2,00 $).

Chytré nabídky

Změna metody nabízení cen

Bezplatná podpora k účtu

Zaregistrujte se do online marketingové výzvy Google Ad Grants.

Experimentální výuka pro studenty. Reálný přínos pro neziskovky. Ve spolupráci s certifikovanými studenty Google Ads vyhodnoťte a optimalizujte své účty.

Další informace o výzvě

Zaregistrujte svou organizaci ještě dnes