Kdo jsou certifikovaní partneři Google

Certifikované partnery poznáte podle odznaku Google Partner. Tento odznak prokazuje, že daný partner absolvoval certifikační testy služby Google Ads a disponuje aktuálními znalostmi. Jinými slovy, odznak si musel zasloužit.

Získejte potřebnou pomoc.

Certifikovaní partneři Google se mohou specializovat na konkrétní oblasti Google Ads:

  • Inzerce ve Vyhledávací síti

    Tito partneři vám pomohou vytvářet a optimalizovat reklamy, které se zobrazují ve Vyhledávání Google. Poradí vám také vhodnou strategii používání klíčových slov a pomohou s plánováním rozpočtu.
  • Mobilní inzerce

    Partneři s certifikací v oblasti mobilní inzerce vám pomohou oslovit potenciální zákazníky na mobilních zařízeních prostřednictvím textových a grafických reklam, videoreklam a reklam ve formátu HTML5.
  • Videoreklama

    Potřebujete pomoci s implementací a optimalizací kampaní s videoreklamami na YouTube? Tito partneři vám s tím pomohou.
  • Inzerce v Obsahové síti

    Tito partneři vám pomohou vytvářet působivé vizuální reklamy, které osloví potenciální zákazníky na více než dvou milionech webů a v 650 000 aplikací.
  • Inzerce v Nákupech *

    Certifikovaní partneři Google vám pomohou umístit vaše produkty ve Vyhledávání Google, nastavit inventář ve službě Merchant Center a vytvářet kampaně v Nákupech Google.
    * Test Inzerce v Nákupech není v některých jazycích k dispozici. Dostupnost si můžete zkontrolovat v centru nápovědy.
 
 
 

Jste reklamní agentura? Zapojte se do programu Google Partners.

Jak na to?