Kdo jsou certifikovaní partneři Google

Certifikované partnery poznáte podle odznaku Google Partner. Tento odznak prokazuje, že daný partner absolvoval certifikační testy služby Google Ads a disponuje aktuálními znalostmi. Jinými slovy, odznak si musel zasloužit.

Odznak Google Partner
Odznak Google Partner Odznak Google Partner
Odznak Google Partner

Získejte potřebnou pomoc.

Certifikovaní partneři Google se mohou specializovat na konkrétní oblasti Google Ads:

  • Inzerce ve Vyhledávací síti
    Inzerce ve Vyhledávací síti

    Inzerce ve Vyhledávací síti

    Tito partneři vám pomohou vytvářet a optimalizovat reklamy, které se zobrazují ve Vyhledávání Google. Poradí vám také vhodnou strategii používání klíčových slov a pomohou s plánováním rozpočtu.
  • Videoreklama
    Videoreklama

    Videoreklama

    Potřebujete pomoci s implementací a optimalizací kampaní s videoreklamami na YouTube? Tito partneři vám s tím pomohou.
  • Inzerce v Obsahové síti
    Inzerce v Obsahové síti

    Inzerce v Obsahové síti

    Tito partneři vám pomohou vytvářet působivé vizuální reklamy, které osloví potenciální zákazníky na více než dvou milionech webů a v 650 000 aplikací.
  • Inzerce v Nákupech
    Inzerce v Nákupech

    Inzerce v Nákupech *

    Certifikovaní partneři Google vám pomohou umístit vaše produkty ve Vyhledávání Google, nastavit inventář ve službě Merchant Center a vytvářet kampaně v Nákupech Google.
    * Test Inzerce v Nákupech není v některých jazycích k dispozici. Dostupnost si můžete zkontrolovat v centru nápovědy.
Inzerce ve Vyhledávací síti
Inzerce ve Vyhledávací síti
Inzerce ve Vyhledávací síti
Videoreklama
Videoreklama
 
Inzerce v Obsahové síti
 
Inzerce v Obsahové síti
 
Inzerce v Obsahové síti

Jste reklamní agentura? Zapojte se do programu Google Partners.

Jak na to?