Hoffmann Murtaugh

Budování důvěryhodnosti a rozvoj podnikání prostřednictvím programu Google Partners

Hlavní obrázek případové studie

O nás

Hoffmann Murtaugh je společnost vlastněná ženami a jedna z nejrychleji rostoucích integrovaných marketingových agentur v Pittsburghu. Naši společnost založila v roce 2004 Shea Murtaughová a dnes jsme mediální plánovací a nákupní agenturou nabízející kompletní škálu služeb s dalšími pobočkami v Harrisburgu, Clevelandu a Rochesteru. Našimi klienty jsou místní, regionální a celostátní společnosti z oblasti vzdělávání, zdravotnictví, lidských zdrojů, mzdového účetnictví i jiných oblastí. Spolupracujeme osobně i na dálku, abychom vždy byli o krok napřed před vývojem technologií. Máme tým, nástroje i zkušenosti, které potřebujeme, abychom v dnešním mediálním prostředí s vysokou konkurencí dokázali dosáhnout úspěchů.

ikona uvozovek

„Klienti v dnešní době mají dobrý přehled, a proto vědí, že se mají poohlížet po odznaku Google Partner. Bez něj by naše firma nebyla tam, kde dnes je.“

Jeff Louis

senior manažer pro Search Engine Marketing, Hoffmann Murtaugh

Naše zkušenost s programem Google Partners

Obrázek případové studie

Stejně jako u všeho, čemu se chcete naučit, pomáhá mít partnery, kteří jsou v oboru zběhlí. Abychom se stali odborníky na digitální reklamu, zeptali jsme se sami sebe: „Proč se nestat partnery Googlu?“ A odpověď byla jednoznačná. Společnost Hoffmann Murtaugh spravuje klientům kampaně Google Ads již od roku 2012 a odznak Google Partner jsme získali v roce 2014.

Search Engine Marketing se stal mnohem bohatším a rozmanitějším, než byl před pěti nebo deseti lety. Proto nám velmi pomohly zdroje a znalosti získané v programu Google Partners, které nám umožnily přizpůsobit se měnícímu se prostředí a pojistit úspěch našich klientů. Poznatky poskytnuté Googlem sdílíme s klienty, což jim pomáhá lépe porozumět trhům, konkurenci, trendům a změnám v odvětví.

Google také nabízí nástroje strojového učení a automatizace, které nám umožňují získávat doporučení ohledně našich kampaní. Udržování přesvědčivého skóre optimalizace zaručuje, že naše kampaně dosahují optimálního výkonu, a pomáhá nám zjišťovat, kde případně zaostáváme – třeba u kliknutí, konverzí, klíčových slov nebo jiných strategií, které jsme dostatečně nevyužili.

Klienti v dnešní době mají dobrý přehled, a proto vědí, že se mají poohlížet po odznaku Google Partner. Bez něj by naše firma nebyla tam, kde dnes je. Certifikace Google Ads propůjčuje naší agentuře důvěryhodnost, protože ujišťuje stávající i možné klienty, že jejich kampaně budeme řídit kompetentně. Díky vzdělávacímu programu Skillshop společnosti Google se našemu týmu dostává aktuálních poznatků a možnosti certifikace v oblasti produktů Google Ads.

Naše agentura stále roste, a proto i nadále navyšujeme investice do správců kampaní Google Ads, kteří jsou oporou úspěchu našich klientů. Při řízení kampaní Google Ads je podle našeho názoru naprosto klíčové stát se certifikovaným partnerem Googlu – tento odznak zajistí každé agentuře místo na výsluní.

Hodnota partnerství

Obrázek odrážky 1

Odznak Google Partner nám propůjčuje důvěryhodnost, zdroje i znalosti

Obrázek odrážky 2

Skóre optimalizace nám pomáhá určovat nové strategie kampaní

Obrázek odrážky 3

Certifikace Google Ads dokazují naše dovednosti a schopnost vyhovět požadavkům klientů

Zapojte se do programu Google Partners ještě dnes

Rozvíjejte své dovednosti v Google Ads, pomozte své společnosti vyniknout a podpořte skvělé výsledky svých klientů.

Zapojte se do programu Google Partners

Zaregistrujte se pomocí účtu správce Google Ads vaší společnosti.