Začněte prodávat své produkty na Googlu

Vyberte řešení níže

  • Nastavte si účet Merchant Center

    Zobrazujte zákazníkům na Googlu informace o svém obchodě a produktech.

    Začínáme

    1. Založení účtu

    Jakmile budete mít vytvořený účet, zkontrolujte, jestli jsou správné údaje o firmě a kontaktní údaje.

    2. Nahrání produktů

    Připravte produktová data k odeslání prostřednictvím zdroje.

    3. Vytvoření chytré kampaně v Nákupech Google

    Nahrajte svá produktová data do programů, jako jsou různé služby Googlu, reklamy v Nákupech a reklamy využívající místní inventář, a zobrazte tak své produkty zákazníkům používajícím Google.

    Další materiály pro zvýšení zásahu

    Průvodce službou Merchant Center pro začátečníky

    Přečtěte si, jak začít, nahrát produkty a spravovat zdroje dat.

    Další informace

    Podpora Merchant Center

    Máte otázky nebo nejasnosti ohledně služby Merchant Center? Využijte tyto užitečné zdroje.

    Další informace
  • Nastavte si chytrou kampaň v Nákupech1

    Prezentujte své zboží zákazníkům, kteří na Googlu hledají to, co nabízíte — ať už jsou doma, na mobilu nebo v obchodě.

    Začínáme

    1. Ověření a nárokování webu

    Založte si účet Merchant Center a poté si nárokujte a ověřte svůj web.

    2. Nahrání produktů

    Jakmile budete mít nastaven účet Merchant Center, nahrajte svá produktová data, aby zákazníci viděli podrobnosti o produktu, jako je obrázek, cena a dostupnost produktu.

    3. Vytvoření kampaně

    Propojte účty Merchant Center a Google Ads. Nastavte měření konverzí a remarketingový seznam, abyste mohli spustit svou první chytrou kampaň v Nákupech.

    • 1 V Evropě lze chytré kampaně v Nákupech Google používat se všemi službami porovnávání zboží (CSS), se kterými pracujete. Reklamy se budou zobrazovat na obecných stránkách s výsledky vyhledávání a na všech dalších místech, kde byl se službou CSS vyjádřen souhlas.

    Další materiály pro zvýšení zásahu

    Vytvořit příručku pro chytré kampaně v Nákupech

    Zjistěte, jak nastavit svou chytrou kampaň v Nákupech ve službě Google Ads.

    Další informace

    Jak nastavit chytrou kampaň v Nákupech

    Podívejte se na toto krátké video, které vám pomůže nastavit a spustit svou první kampaň.

    Další informace

    Inzerování prostřednictvím služby porovnávání zboží

    Inzerování prostřednictvím služby porovnávání zboží.

    Další informace
  • Nastavte si kampaň ve vyhledávání

    Buďte na očích zákazníkům ve chvíli, kdy na Vyhledávání Google a v Mapách hledají firmy, jako je ta vaše.

    Začínáme

    1. Vytvoření textové reklamy

    Během několik minut můžete napsat textovou reklamu, která lidi informuje o tom, co nabízíte.

    2. Výběr publika

    Vyberte relevantní klíčová slova, která lidé vyhledávají na Googlu, a spojte se tak se svými potenciálními zákazníky.

    3. Nastavení rozpočtu

    Nastavte denní rozpočet a platbu za proklik. Nikdy nebudete platit více než měsíční maximum.

    Další materiály pro zvýšení zásahu

    Zajistěte, aby potenciální zákazníci objevili vaši značku, vzali vaše produkty v potaz a prokliknuli se k nákupu.

    Podpora pro reklamy ve vyhledávání

    Získejte pomoc s nastavováním svých kampaní ve vyhledávání.

    Další informace
  • Nastavte si účet Manufacturer Center

    Poskytujte na Googlu aktuální a přesné informace o produktech, aby byly k dispozici potenciálním zákazníkům, ať už vyhledávají kdekoli.

    Začínáme

    1. Založení účtu

    Jakmile zjistíte, zda máte nárok, vytvořte si účet Manufacturer Center s údaji o své firmě.

    2. Nahrání produktů

    Připravte data o produktech k odeslání prostřednictvím zdroje nebo je nahrajte s pomocí datového partnera. Pokud potřebujete pomoc, přečtěte si našeho stručného průvodce.

    3. Registrace k verzi beta partnerských kampaní v Nákupech

    Dejte nám vědět, zda máte zájem využít verzi beta partnerských kampaní v Nákupech za účelem propagace svých značkových produktů u prodejních partnerů.

    Další materiály pro zvýšení zásahu

    Průvodce rychlým nastavením

    Vše, co potřebujete vědět, abyste si rychle nastavili službu Manufacturer Center.

    Další informace

    Formulář pro zájemce o verzi beta partnerských kampaní v Nákupech

    Vyjádřete zájem o partnerské kampaně v Nákupech.

    Další informace
  • Nastavte si partnerskou kampaň v Nákupech.

    Značky mohou nyní podpořit svého partnerského prodejce při propagaci konkrétního produktu a zvýšení prodejů.

    Začínáme

    1. Registrace k verzi beta partnerských kampaní v Nákupech

    Pomocí formuláře níže nám dejte vědět, až budete připraveni začít, a pokud máte nárok na verzi beta, ozveme se vám.

    2. Vytvoření účtu Merchant Center

    Partnerské kampaně v Nákupech začínají ve službě Manufacturer Center. Zaregistrujte se a vytvořte si účet.

    3. Nahrání zdroje produktu

    Odešlete informace o svých produktech, abychom je mohli propojit s prodejci.

    Další materiály pro zvýšení zásahu

    Formulář pro zájemce o verzi beta partnerských kampaní v Nákupech

    Vyjádřete zájem o partnerské kampaně v Nákupech.

    Další informace
  • Merchant Center

    Nastavte si účet Merchant Center

    Zobrazujte zákazníkům na Googlu informace o svém obchodě a produktech.

    Začínáme

    1. Založení účtu

    Jakmile budete mít vytvořený účet, zkontrolujte, jestli jsou správné údaje o firmě a kontaktní údaje.

    2. Nahrání produktů

    Připravte produktová data k odeslání prostřednictvím zdroje.

    3. Vytvoření chytré kampaně v Nákupech Google

    Nahrajte svá produktová data do programů, jako jsou různé služby Googlu, reklamy v Nákupech a reklamy využívající místní inventář, a zobrazte tak své produkty zákazníkům používajícím Google.

    Další materiály pro zvýšení zásahu

    Průvodce službou Merchant Center pro začátečníky

    Přečtěte si, jak začít, nahrát produkty a spravovat zdroje dat.

    Další informace

    Podpora Merchant Center

    Máte otázky nebo nejasnosti ohledně služby Merchant Center? Využijte tyto užitečné zdroje.

    Další informace
  • Chytré kampaně v Nákupech

    Nastavte si chytrou kampaň v Nákupech1

    Prezentujte své zboží zákazníkům, kteří na Googlu hledají to, co nabízíte — ať už jsou doma, na mobilu nebo v obchodě.

    Začínáme

    1. Ověření a nárokování webu

    Založte si účet Merchant Center a poté si nárokujte a ověřte svůj web.

    2. Nahrání produktů

    Jakmile budete mít nastaven účet Merchant Center, nahrajte svá produktová data, aby zákazníci viděli podrobnosti o produktu, jako je obrázek, cena a dostupnost produktu.

    3. Vytvoření kampaně

    Propojte účty Merchant Center a Google Ads. Nastavte měření konverzí a remarketingový seznam, abyste mohli spustit svou první chytrou kampaň v Nákupech.

    • 1 V Evropě lze chytré kampaně v Nákupech Google používat se všemi službami porovnávání zboží (CSS), se kterými pracujete. Reklamy se budou zobrazovat na obecných stránkách s výsledky vyhledávání a na všech dalších místech, kde byl se službou CSS vyjádřen souhlas.

    Další materiály pro zvýšení zásahu

    Vytvořit příručku pro chytré kampaně v Nákupech

    Zjistěte, jak nastavit svou chytrou kampaň v Nákupech ve službě Google Ads.

    Další informace

    Jak nastavit chytrou kampaň v Nákupech

    Podívejte se na toto krátké video, které vám pomůže nastavit a spustit svou první kampaň.

    Další informace

    Inzerování prostřednictvím služby porovnávání zboží

    Inzerování prostřednictvím služby porovnávání zboží.

    Další informace
  • Reklamy ve vyhledávání

    Nastavte si kampaň ve vyhledávání

    Buďte na očích zákazníkům ve chvíli, kdy na Vyhledávání Google a v Mapách hledají firmy, jako je ta vaše.

    Začínáme

    1. Vytvoření textové reklamy

    Během několik minut můžete napsat textovou reklamu, která lidi informuje o tom, co nabízíte.

    2. Výběr publika

    Vyberte relevantní klíčová slova, která lidé vyhledávají na Googlu, a spojte se tak se svými potenciálními zákazníky.

    3. Nastavení rozpočtu

    Nastavte denní rozpočet a platbu za proklik. Nikdy nebudete platit více než měsíční maximum.

    Další materiály pro zvýšení zásahu

    Zajistěte, aby potenciální zákazníci objevili vaši značku, vzali vaše produkty v potaz a prokliknuli se k nákupu.

    Podpora pro reklamy ve vyhledávání

    Získejte pomoc s nastavováním svých kampaní ve vyhledávání.

    Další informace
  • Manufacturer Center

    Nastavte si účet Manufacturer Center

    Poskytujte na Googlu aktuální a přesné informace o produktech, aby byly k dispozici potenciálním zákazníkům, ať už vyhledávají kdekoli.

    Začínáme

    1. Založení účtu

    Jakmile zjistíte, zda máte nárok, vytvořte si účet Manufacturer Center s údaji o své firmě.

    2. Nahrání produktů

    Připravte data o produktech k odeslání prostřednictvím zdroje nebo je nahrajte s pomocí datového partnera. Pokud potřebujete pomoc, přečtěte si našeho stručného průvodce.

    3. Registrace k verzi beta partnerských kampaní v Nákupech

    Dejte nám vědět, zda máte zájem využít verzi beta partnerských kampaní v Nákupech za účelem propagace svých značkových produktů u prodejních partnerů.

    Další materiály pro zvýšení zásahu

    Průvodce rychlým nastavením

    Vše, co potřebujete vědět, abyste si rychle nastavili službu Manufacturer Center.

    Další informace

    Formulář pro zájemce o verzi beta partnerských kampaní v Nákupech

    Vyjádřete zájem o partnerské kampaně v Nákupech.

    Další informace
  • Kampaně v Nákupech s partnery

    Nastavte si partnerskou kampaň v Nákupech.

    Značky mohou nyní podpořit svého partnerského prodejce při propagaci konkrétního produktu a zvýšení prodejů.

    Začínáme

    1. Registrace k verzi beta partnerských kampaní v Nákupech

    Pomocí formuláře níže nám dejte vědět, až budete připraveni začít, a pokud máte nárok na verzi beta, ozveme se vám.

    2. Vytvoření účtu Merchant Center

    Partnerské kampaně v Nákupech začínají ve službě Manufacturer Center. Zaregistrujte se a vytvořte si účet.

    3. Nahrání zdroje produktu

    Odešlete informace o svých produktech, abychom je mohli propojit s prodejci.

    Další materiály pro zvýšení zásahu

    Formulář pro zájemce o verzi beta partnerských kampaní v Nákupech

    Vyjádřete zájem o partnerské kampaně v Nákupech.

    Další informace