GoogleAnalytics

Remarketing ve službě Google Analytics

Remarketing představuje vynikající způsob, jak rozšířit zásah a podpořit zákazníky v nakupování. Využijte všechny údaje, které vám služba Google Analytics nabízí, a zlepšete pomocí nich výkon svých kampaní. Ještě nikdy to nebylo jednodušší.

Remarketing

Přehled

Funkce služby Google Analytics zaměřené na remarketing vám umožňují získat hodnotné informace o návštěvnících vašeho webu, kteří projeví zájem o vaše produkty nebo služby (např. o návštěvnících, kteří si prohlédnou určité stránky nebo přidají položky do nákupního košíku). Až si uděláte představu o svém publiku, můžete mu přizpůsobit své reklamy v reklamní síti Google.

Jak to funguje?

Hledání vhodných zákazníků jsme maximálně zjednodušili a zefektivnili. Můžete si vybrat z předdefinovaných seznamů uživatelů pro remarketing nebo si vytvořit vlastní seznamy. Všechny seznamy vychází ze známých metrik služby Google Analytics, jako je počet zobrazených stránek, trvání návštěvy nebo splněné cíle. Svůj seznam zákazníků pak odešlete do služby Google AdWords a během několika minut budete moci začít zobrazovat cílené reklamy. Stačí pouze několik kliknutí. Více než dva miliony webů v reklamní síti zajišťují, že přesně oslovíte požadovaný segment publika.

Kde tuto funkci hledat

V pravém horním rohu služby Google Analytics klikněte na kartu Správce (musíte být správcem účtu) a poté klikněte na kartu Seznamy uživatelů pro remarketing.

Proč používat remarketing služby Google Analytics?

  • Díky podrobným údajům o chování na webu oslovíte přesně ty správné zákazníky.
  • V reklamní síti Google budete moci zobrazovat reklamy cílené na konkrétní segmenty publika.
  • Prostřednictvím intuitivního rozhraní si snadno vytvoříte nebo upravíte sofistikované seznamy uživatelů.

Zvažte, co všechno můžete pomocí remarketingu dokázat ve své reklamní strategii:

  • Objevíte a získáte si nové zákazníky ve své oblasti.
  • Pomůžete dokončit nákup váhajícím zákazníkům, kteří si zboží pečlivě porovnávají.
  • Přilákáte zpět zákazníky, kteří si přidali položky do nákupního košíku, ale nezakoupili je.
  • Udržíte si zákazníky, kteří u vás nakoupili v minulosti.
  • Budete moci nabídnout zvláštní postavení a výhody svým nejvěrnějším zákazníkům.

Názory zákazníků

SPIL GAMES

„Remarketingové funkce služby Google Analytics lze velmi snadno používat a umožňují nám oslovit přesně ty typy zákazníků, o které nám jde. Skutečnost, že jsou tyto funkce integrovány do služeb Google Analytics a AdWords, přispívá k vyšší efektivitě, protože naše týmy nepotřebují absolvovat žádná nová školení.

Domníváme se, že remarketing nabízí celou řadu příležitostí – například provozování většího počtu menších kampaní, které se zaměří na konkrétní segmenty publika.“

– Jeroen van der Veen, odborník v oblasti inzerce ve vyhledávačích, Spil Games