Co je Street View?
Kde se Google chystá shromažďovat snímky Street View
Zjistěte, kam s autem Street View nebo Street View Trekkerem zamíříme příště
{[key]}, ...Další informace
Přispívejte do Street View
Představte svoji komunitu, sdílejte snímky okolí, propagujte firmy v Mapách Google, přidávejte místní silnice nebo sami aktualizujte fotky na Street View. Přispívat je možné mnoha způsoby a všechny vám pomohou se v Mapách zviditelnit.
Program pro Dobré fotografy a agentury Street View
Dobří profesionálové jsou zkušení fotografové s vybavením pro snímky ulic i interiérů na Street View. Spojte se s dobrým profíkem a prezentujte své okolí v Mapách.
Publikovat propojené fotky
S novou beta funkcí aplikace Street View můžete fotky pořizovat na telefonu s Androidem
Pořizujte fotky na cestách a hned je sdílejte
Pořiďte si vybavení kompatibilní se Street View a v aplikaci Street View zveřejňujte své fotky na cestách.
Stáhnout aplikaci Street View
Zapojte zákazníky, pomůžete tím obchodu
Získejte si důvěru zákazníků a přilákejte je k sobě do provozovny. Kvalitní virtuální prohlídka je provede ulicemi až k vašim dveřím a pozve je dál.
-
Spotřebitelé při vyhledávání firem ve 44 % případů využívají mapové služby.
Studie společnosti Ipsos [PDF v angličtině]
-
V průměru 41 % těchto vyhledávání pak vede k návštěvě kamenné provozovny.
Studie společnosti Ipsos [PDF v angličtině]
-
Podrobnosti o studii
- Byl realizován online průzkum se spotřebiteli, kteří během uplynulých 30 dnů vyhledávali na internetu restauraci nebo hotel (na jakémkoli zařízení).
- Od 21. července do 2. srpna 2015 byly shromážděny odpovědi od celkem 1201 respondentů.
- Byly vytvořeny různé verze zápisů místních firem (v jednom případně šlo o hotel, v dalším o restauraci), které obsahovaly základní informace, fotografie či virtuální prohlídku (k vytvoření každé verze byla použita stejná média).
- Respondenti byli požádáni, aby si pro každý podnik (v náhodném pořadí) prohlédli jednu z verzí. Každý respondent si prohlédl:
- 1 zápis hotelu a k tomu 1 zápis restaurace; a
- 1 zápis s virtuální prohlídkou a k tomu 1 zápis bez virtuální prohlídky.
- Poznámka: Prezentace alternativních zápisů byly při sběru dat randomizovány rovnoměrně a konzistentně.
- Po zobrazení každého jednotlivého zápisu dostali respondenti pokyn, aby ohodnotili svůj zájem provést rezervaci.
- Hodnocení pro alternativní zápisy (zápisy s prohlídkou ve srovnání se zápisy bez ní) byla agregována. Cílem bylo objasnit vliv virtuálních prohlídek na zájem o daný podnik.
Pracujte s dobrým fotografem nebo agenturou
Vyhledejte si dobré fotografy a agentury, které vám zlepší prezentaci firmy v Mapách