Přejít na obsah

Začněte prodávat své produkty na Googlu

Vyberte řešení níže

Merchant Center
Maximálně výkonná kampaň
Reklamy ve vyhledávání
Manufacturer Center

Nastavte si účet Merchant Center

Zobrazujte zákazníkům na Googlu informace o svém obchodě a produktech.

1. Založení účtu

Jakmile budete mít vytvořený účet, zkontrolujte, jestli jsou správné údaje o firmě a kontaktní údaje.

2. Nahrání produktů

Připravte produktová data k odeslání prostřednictvím zdroje.

3. Vytvoření chytré kampaně v Nákupech Google

Nahrajte svá produktová data do programů, jako jsou různé služby Googlu, reklamy v Nákupech a reklamy využívající místní inventář, a zobrazte tak své produkty zákazníkům používajícím Google.

Další materiály pro zvýšení zásahu

Průvodce službou Merchant Center pro začátečníky

Přečtěte si, jak začít, nahrát produkty a spravovat zdroje dat.

Další informace

Podpora Merchant Center

Máte otázky nebo nejasnosti ohledně služby Merchant Center? Využijte tyto užitečné zdroje.

Další informace

Set up a Performance Max campaign

Today’s shoppers are tapping into an ever-growing number of places online and in-store to find what they need. Maximize your reach and meet more customers wherever they're shopping. Performance Max allows advertisers to access new inventory, formats, and audiences across all Google channels including YouTube, Search, Discover and more.

1. Ověření a nárokování webu

Založte si účet Merchant Center a poté si nárokujte a ověřte svůj web.

2. Nahrání produktů

Jakmile budete mít nastaven účet Merchant Center, nahrajte svá produktová data, aby zákazníci viděli podrobnosti o produktu, jako je obrázek, cena a dostupnost produktu.

3. Vytvoření kampaně

Propojte účty Merchant Center a Google Ads. Nastavte měření konverzí a remarketingový seznam, abyste mohli spustit svou první chytrou kampaň v Nákupech.

Další materiály pro zvýšení zásahu

Inzerování prostřednictvím služby porovnávání zboží

Inzerování prostřednictvím služby porovnávání zboží.

Další informace

Nastavte si kampaň ve vyhledávání

Buďte na očích zákazníkům ve chvíli, kdy na Vyhledávání Google a v Mapách hledají firmy, jako je ta vaše.

1. Vytvoření textové reklamy

Během několik minut můžete napsat textovou reklamu, která lidi informuje o tom, co nabízíte.

2. Výběr publika

Vyberte relevantní klíčová slova, která lidé vyhledávají na Googlu, a spojte se tak se svými potenciálními zákazníky.

3. Nastavení rozpočtu

Nastavte denní rozpočet a platbu za proklik. Nikdy nebudete platit více než měsíční maximum.

Další materiály pro zvýšení zásahu

Zajistěte, aby potenciální zákazníci objevili vaši značku, vzali vaše produkty v potaz a prokliknuli se k nákupu.

Podpora pro reklamy ve vyhledávání

Získejte pomoc s nastavováním svých kampaní ve vyhledávání.

Další informace

Nastavte si účet Manufacturer Center

Poskytujte na Googlu aktuální a přesné informace o produktech, aby byly k dispozici potenciálním zákazníkům, ať už vyhledávají kdekoli.

1. Založení účtu

Jakmile zjistíte, zda máte nárok, vytvořte si účet Manufacturer Center s údaji o své firmě.

2. Nahrání produktů

Připravte data o produktech k odeslání prostřednictvím zdroje nebo je nahrajte s pomocí datového partnera. Pokud potřebujete pomoc, přečtěte si našeho stručného průvodce.

Další materiály pro zvýšení zásahu

Průvodce rychlým nastavením

Vše, co potřebujete vědět, abyste si rychle nastavili službu Manufacturer Center.

Další informace

Merchant Center

Nastavte si účet Merchant Center

Zobrazujte zákazníkům na Googlu informace o svém obchodě a produktech.

1. Založení účtu

Jakmile budete mít vytvořený účet, zkontrolujte, jestli jsou správné údaje o firmě a kontaktní údaje.

2. Nahrání produktů

Připravte produktová data k odeslání prostřednictvím zdroje.

3. Vytvoření chytré kampaně v Nákupech Google

Nahrajte svá produktová data do programů, jako jsou různé služby Googlu, reklamy v Nákupech a reklamy využívající místní inventář, a zobrazte tak své produkty zákazníkům používajícím Google.

Další materiály pro zvýšení zásahu

Průvodce službou Merchant Center pro začátečníky

Přečtěte si, jak začít, nahrát produkty a spravovat zdroje dat.

Další informace

Podpora Merchant Center

Máte otázky nebo nejasnosti ohledně služby Merchant Center? Využijte tyto užitečné zdroje.

Další informace

Maximálně výkonná kampaň

Set up a Performance Max campaign

Today’s shoppers are tapping into an ever-growing number of places online and in-store to find what they need. Maximize your reach and meet more customers wherever they're shopping. Performance Max allows advertisers to access new inventory, formats, and audiences across all Google channels including YouTube, Search, Discover and more.

1. Ověření a nárokování webu

Založte si účet Merchant Center a poté si nárokujte a ověřte svůj web.

2. Nahrání produktů

Jakmile budete mít nastaven účet Merchant Center, nahrajte svá produktová data, aby zákazníci viděli podrobnosti o produktu, jako je obrázek, cena a dostupnost produktu.

3. Vytvoření kampaně

Propojte účty Merchant Center a Google Ads. Nastavte měření konverzí a remarketingový seznam, abyste mohli spustit svou první chytrou kampaň v Nákupech.

Další materiály pro zvýšení zásahu

Inzerování prostřednictvím služby porovnávání zboží

Inzerování prostřednictvím služby porovnávání zboží.

Další informace

Reklamy ve vyhledávání

Nastavte si kampaň ve vyhledávání

Buďte na očích zákazníkům ve chvíli, kdy na Vyhledávání Google a v Mapách hledají firmy, jako je ta vaše.

1. Vytvoření textové reklamy

Během několik minut můžete napsat textovou reklamu, která lidi informuje o tom, co nabízíte.

2. Výběr publika

Vyberte relevantní klíčová slova, která lidé vyhledávají na Googlu, a spojte se tak se svými potenciálními zákazníky.

3. Nastavení rozpočtu

Nastavte denní rozpočet a platbu za proklik. Nikdy nebudete platit více než měsíční maximum.

Další materiály pro zvýšení zásahu

Zajistěte, aby potenciální zákazníci objevili vaši značku, vzali vaše produkty v potaz a prokliknuli se k nákupu.

Podpora pro reklamy ve vyhledávání

Získejte pomoc s nastavováním svých kampaní ve vyhledávání.

Další informace

Manufacturer Center

Nastavte si účet Manufacturer Center

Poskytujte na Googlu aktuální a přesné informace o produktech, aby byly k dispozici potenciálním zákazníkům, ať už vyhledávají kdekoli.

1. Založení účtu

Jakmile zjistíte, zda máte nárok, vytvořte si účet Manufacturer Center s údaji o své firmě.

2. Nahrání produktů

Připravte data o produktech k odeslání prostřednictvím zdroje nebo je nahrajte s pomocí datového partnera. Pokud potřebujete pomoc, přečtěte si našeho stručného průvodce.

Další materiály pro zvýšení zásahu

Průvodce rychlým nastavením

Vše, co potřebujete vědět, abyste si rychle nastavili službu Manufacturer Center.

Další informace