Začněte prodávat své produkty na Googlu
Vyberte řešení níže
Nastavte si účet Merchant Center
Zobrazujte zákazníkům na Googlu informace o svém obchodě a produktech.
1. Založení účtu
Jakmile budete mít vytvořený účet, zkontrolujte, jestli jsou správné údaje o firmě a kontaktní údaje.
2. Nahrání produktů
Připravte produktová data k odeslání prostřednictvím zdroje.
3. Vytvoření chytré kampaně v Nákupech Google
Nahrajte svá produktová data do programů, jako jsou různé služby Googlu, reklamy v Nákupech a reklamy využívající místní inventář, a zobrazte tak své produkty zákazníkům používajícím Google.
- Potřebujete další informace? Klikněte sem.
Další materiály pro zvýšení zásahu
Průvodce službou Merchant Center pro začátečníky
Přečtěte si, jak začít, nahrát produkty a spravovat zdroje dat.
Další informacePodpora Merchant Center
Máte otázky nebo nejasnosti ohledně služby Merchant Center? Využijte tyto užitečné zdroje.
Další informaceSet up a Performance Max campaign
Today’s shoppers are tapping into an ever-growing number of places online and in-store to find what they need. Maximize your reach and meet more customers wherever they're shopping. Performance Max allows advertisers to access new inventory, formats, and audiences across all Google channels including YouTube, Search, Discover and more.
1. Ověření a nárokování webu
Založte si účet Merchant Center a poté si nárokujte a ověřte svůj web.
2. Nahrání produktů
Jakmile budete mít nastaven účet Merchant Center, nahrajte svá produktová data, aby zákazníci viděli podrobnosti o produktu, jako je obrázek, cena a dostupnost produktu.
3. Vytvoření kampaně
Propojte účty Merchant Center a Google Ads. Nastavte měření konverzí a remarketingový seznam, abyste mohli spustit svou první chytrou kampaň v Nákupech.
Další materiály pro zvýšení zásahu
Inzerování prostřednictvím služby porovnávání zboží
Inzerování prostřednictvím služby porovnávání zboží.
Další informaceNastavte si kampaň ve vyhledávání
Buďte na očích zákazníkům ve chvíli, kdy na Vyhledávání Google a v Mapách hledají firmy, jako je ta vaše.
1. Vytvoření textové reklamy
Během několik minut můžete napsat textovou reklamu, která lidi informuje o tom, co nabízíte.
2. Výběr publika
Vyberte relevantní klíčová slova, která lidé vyhledávají na Googlu, a spojte se tak se svými potenciálními zákazníky.
3. Nastavení rozpočtu
Nastavte denní rozpočet a platbu za proklik. Nikdy nebudete platit více než měsíční maximum.
Další materiály pro zvýšení zásahu
Zajistěte, aby potenciální zákazníci objevili vaši značku, vzali vaše produkty v potaz a prokliknuli se k nákupu.
Podpora pro reklamy ve vyhledávání
Získejte pomoc s nastavováním svých kampaní ve vyhledávání.
Další informaceNastavte si účet Manufacturer Center
Poskytujte na Googlu aktuální a přesné informace o produktech, aby byly k dispozici potenciálním zákazníkům, ať už vyhledávají kdekoli.
1. Založení účtu
Jakmile zjistíte, zda máte nárok, vytvořte si účet Manufacturer Center s údaji o své firmě.
2. Nahrání produktů
Připravte data o produktech k odeslání prostřednictvím zdroje nebo je nahrajte s pomocí datového partnera. Pokud potřebujete pomoc, přečtěte si našeho stručného průvodce.
- Potřebujete další informace? Klikněte sem.
Další materiály pro zvýšení zásahu
Průvodce rychlým nastavením
Vše, co potřebujete vědět, abyste si rychle nastavili službu Manufacturer Center.
Další informace