Přejít na obsah
Začínáme

Maximálně výkonné kampaně

Dnešní zákazníci hledají to, co potřebují, na čím dál více místech – jak na internetu, tak i v kamenných obchodech. Maximalizujte svůj zásah a získejte více zákazníků, ať už nakupují kdekoliv. Maximálně výkonné kapmaně umožňují inzerentům získat přístup k novému inventáři, formátům a publikům ve všech kanálech na Googlu včetně YouTube, Vyhledávání a funkce Objevit.1

Začínáme

S maximálně výkonnými kampaněmi máte následující možnosti

Maximalizujte svůj zásah

Buďte vidět ve všech reklamních plochách a formátech Googlu. Najděte nové zákazníky kdekoli a kdykoli při vyhledávání nebo prohlížení obsahu.

Podpořte návštěvnost a prodeje

Oslovte více zákazníků, kteří uskutečňují konverze, napříč službami Googlu, a zvyšte tak své prodeje online, na prodejně i napříč kanály.

Objevte statistiky a trendy

Získejte užitečné informace, abyste zlepšili výkon svých kampaní a našli nové a neočekávané publikum, které bude odpovídat vašim cílům.

Ukažte své produkty stovkám milionů potenciálních zákazníků prostřednictvím jediné kampaně

přehrávač YouTube přehrává video
podrobnosti o produktu a tlačítko Další informace procházení oblíbených blogů nebo zpravodaje
podrobnosti o kartě produktu s hodnocením Vyhledávání tenisek v okolí pomocí Googlu na mobilním zařízení Vyhledávání tenisek v okolí pomocí Googlu na tabletu
Objevování Objevování
Gmail Gmail
Mapy Mapy
Firemní profil Firemní profil

Optimalizujte s ohledem na online i offline prodeje

Ať už vaši zákazníci hledají to, co prodáváte, na internetu nebo v obchodě, můžete je oslovit na obou místech. Maximálně výkonná kampaň umožňuje měřit a optimalizovat online prodej i cíle prodeje v kamenné prodejně, jako jsou návštěvy prodejen, volání nebo kliknutí na trasu.

Další informace

Pojďme nastavit maximálně výkonnou kampaň

Začínáme
Ženy diskutující o maximálně výkonné kampani

Časté dotazy

  • 1 V Evropě lze maximálně výkonné kampaně používat s jakýmkoli porovnávačem (CSS), který využíváte. Reklamy se budou zobrazovat na obecných stránkách s výsledky vyhledávání a na všech dalších místech, kde je služba CSS přihlášena.
  • 2 Zdroj: Google/Ipsos, studie „Jak lidé nakupují na YouTube“, celosvětově, červenec 2018. Zákazníci ve věku 18–64 let, kteří používají internetové služby minimálně jednou měsíčně a v minulém roce si zakoupili nějaké zboží (počet respondentů: 24 017), (3) údaje z YouTube, červen 2018