Maximálně výkonné kampaně
Dnešní zákazníci hledají to, co potřebují, na čím dál více místech – jak na internetu, tak i v kamenných obchodech. Maximalizujte svůj zásah a získejte více zákazníků, ať už nakupují kdekoliv. Maximálně výkonné kapmaně umožňují inzerentům získat přístup k novému inventáři, formátům a publikům ve všech kanálech na Googlu včetně YouTube, Vyhledávání a funkce Objevit.1
S maximálně výkonnými kampaněmi máte následující možnosti
Maximalizujte svůj zásah
Buďte vidět ve všech reklamních plochách a formátech Googlu. Najděte nové zákazníky kdekoli a kdykoli při vyhledávání nebo prohlížení obsahu.
Podpořte návštěvnost a prodeje
Oslovte více zákazníků, kteří uskutečňují konverze, napříč službami Googlu, a zvyšte tak své prodeje online, na prodejně i napříč kanály.
Objevte statistiky a trendy
Získejte užitečné informace, abyste zlepšili výkon svých kampaní a našli nové a neočekávané publikum, které bude odpovídat vašim cílům.
Ukažte své produkty stovkám milionů potenciálních zákazníků prostřednictvím jediné kampaně
Optimalizujte s ohledem na online i offline prodeje
Ať už vaši zákazníci hledají to, co prodáváte, na internetu nebo v obchodě, můžete je oslovit na obou místech. Maximálně výkonná kampaň umožňuje měřit a optimalizovat online prodej i cíle prodeje v kamenné prodejně, jako jsou návštěvy prodejen, volání nebo kliknutí na trasu.
Další informacePojďme nastavit maximálně výkonnou kampaň
ZačínámeČasté dotazy
Díky zdroji produktů služby Google Merchant Center a dalším vámi poskytnutým údajům, jako jsou cíle konverzí, rozpočet, signály publika a podklady kreativ, pak kampaň cílící na maximální výkon zobrazí nejvhodnější reklamy v sítích Google.
V Evropě lze maximálně výkonné kampaně používat s jakýmkoli porovnávačem, který využíváte. Reklamy se budou zobrazovat na obecných stránkách s výsledky vyhledávání a na všech dalších místech, kde je porovnávač přihlášený.
- Videa jsou automaticky generována na základě poskytnutého textu a obrazových materiálů.
- Nadpisy a popisy jsou generovány automaticky na základě poskytnuté cílové adresy URL.
- 1 V Evropě lze maximálně výkonné kampaně používat s jakýmkoli porovnávačem (CSS), který využíváte. Reklamy se budou zobrazovat na obecných stránkách s výsledky vyhledávání a na všech dalších místech, kde je služba CSS přihlášena.
- 2 Zdroj: Google/Ipsos, studie „Jak lidé nakupují na YouTube“, celosvětově, červenec 2018. Zákazníci ve věku 18–64 let, kteří používají internetové služby minimálně jednou měsíčně a v minulém roce si zakoupili nějaké zboží (počet respondentů: 24 017), (3) údaje z YouTube, červen 2018