Spravovat

ŘEŠENÍ PRO SLUŽBY

Komunikujte se zákazníky, kteří hledají vaše služby

Stránka služeb – hlavní překryvný obrázek profilu firmy poskytující služby zobrazený na mobilním zařízení
Stránka služeb – hlavní obrázek majitelky firmy poskytující služby

Získávejte z místního online vyhledávání nové zákazníky, i když nemáte fyzickou adresu. Ukažte uživatelům důležité informace a obslužnou oblast, nabídněte možnost rezervací a přímo s nimi komunikujte, aby k vám získali důvěru.

Stránka služeb – hlavní překryvný obrázek profilu firmy poskytující služby zobrazený na mobilním zařízení
Stránka služeb – hlavní obrázek majitelky firmy poskytující služby
Obrázek profilu firmy poskytující služby na mobilním zařízení se zvýrazněným seznamem nabízených služeb

Zvýrazněte své služby

Obrázek profilu firmy poskytující služby na mobilním zařízení se zvýrazněným seznamem nabízených služeb

Uveďte své služby, aby zákazníci hned věděli, co umíte. Nebo třeba ukažte fotografie své dosavadní práce a lidí, kteří jsou součástí vaší firmy.

Obrázek profilu firmy poskytující služby ve Vyhledávání Google s mapkou, informacemi o firmě, hodnocením hvězdičkami a dobou fungování na trhu

Vynikněte díky referencím

Obrázek profilu firmy poskytující služby ve Vyhledávání Google s mapkou, informacemi o firmě, hodnocením hvězdičkami a dobou fungování na trhu

Podělte se o to, jak dlouho působíte na trhu. Zákazníci, kteří na Googlu právě hledají vaše služby, si vás snáze všimnou.

Obrázek profilu firmy poskytující služby s tlačítkem Požádat o cenovou nabídku

Poskytujte rychle kalkulace

Obrázek profilu firmy poskytující služby s tlačítkem Požádat o cenovou nabídku

Přijímejte žádosti o odhad ceny a reagujte na ně, aby zákazníci při porovnávání služeb získali potřebné informace co nejrychleji.

Další informace
Obrázek profilu firmy poskytující služby s tlačítkem Zobrazit rozvrh a rezervovat

Jednodušší plánování

Obrázek profilu firmy poskytující služby s tlačítkem Zobrazit rozvrh a rezervovat

Umožněte zákazníkům rezervovat si služby na místě nebo online přímo z vašeho profilu.

Obrázek funkce odesílání zpráv ve Firemním profilu.

Spojte se přímo se zákazníky

Obrázek funkce odesílání zpráv ve Firemním profilu.

Získejte hodnotnou zpětnou vazbu a odpovídejte na otázky prostřednictvím veřejných recenzí. Navíc můžete se zákazníky komunikovat prostřednictvím přímých zpráv na svém firemním profilu.

Orbitální obrázek – žena pracuje na květinovém aranžmá

Ukažte to nejlepší, co může vaše firma nabídnout

Bez dalších poplatků můžete oslovit více zákazníků pomocí Firemního profilu ve třech jednoduchých krocích.

1

Založení

Vytvořte si nový profil nebo upravte ten stávající, a to přímo ve Vyhledávání a v Mapách Google

2

Personalizace

Přidejte otevírací dobu, fotky a další informace a ukažte se zákazníkům v okolí

3

Správa

Zveřejňujte novinky, odpovídejte na recenze a oslovte zákazníky na Googlu

Odpovědi na vaše dotazy

Ano, profil můžete mít, i když vaše firma nemá fyzickou adresu. Podmínkou je, že máte se zákazníky osobní kontakt. Profil můžete mít také v případě, že jste hybridní firma – zákazníky obsluhujete na firemní adrese a navštěvujete je přímo, popř. jim produkty přímo doručujete. Profil si také můžete zřídit, pokud jste firma s obslužnou oblastí a zákazníky přímo navštěvujete nebo jim přímo doručujete produkty, ale na firemní adrese je neobsluhujete (jako např. instalatér nebo úklidová služba).

Podívejte se, jak založit a ověřit profil, pokud jste firma s obslužnou oblastí.

Pokud nabízíte služby na místě i online, ve svém firemním profilu to můžete ukázat pomocí atributů.

Další informace o tom, jak ukázat nabízené online služby

Ano, na recenze můžete odpovídat, pokud se přihlásíte k účtu. Odpověď se zobrazí ve Vyhledávání a v Mapách Google hned pod danou recenzí a bude označena štítkem „Odpověď vlastníka“.

Další informace o odpovídaní na recenze
Spravovat