Zvýrazněte své služby
Uveďte své služby, aby zákazníci hned věděli, co umíte. Nebo třeba ukažte fotografie své dosavadní práce a lidí, kteří jsou součástí vaší firmy.
Vynikněte díky referencím
Podělte se o to, jak dlouho působíte na trhu. Zákazníci, kteří na Googlu právě hledají vaše služby, si vás snáze všimnou.
Poskytujte rychle kalkulace
Přijímejte žádosti o odhad ceny a reagujte na ně, aby zákazníci při porovnávání služeb získali potřebné informace co nejrychleji.
Další informaceJednodušší plánování
Umožněte zákazníkům rezervovat si služby na místě nebo online přímo z vašeho profilu.
Spojte se přímo se zákazníky
Získejte hodnotnou zpětnou vazbu a odpovídejte na otázky prostřednictvím veřejných recenzí. Navíc můžete se zákazníky komunikovat prostřednictvím přímých zpráv na svém firemním profilu.
Odpovědi na vaše dotazy
Moje firma nemá kamennou provozovnu. Můžu mít i tak Firemní profil?
Ano, profil můžete mít, i když vaše firma nemá fyzickou adresu. Podmínkou je, že máte se zákazníky osobní kontakt. Profil můžete mít také v případě, že jste hybridní firma – zákazníky obsluhujete na firemní adrese a navštěvujete je přímo, popř. jim produkty přímo doručujete. Profil si také můžete zřídit, pokud jste firma s obslužnou oblastí a zákazníky přímo navštěvujete nebo jim přímo doručujete produkty, ale na firemní adrese je neobsluhujete (jako např. instalatér nebo úklidová služba).
Podívejte se, jak založit a ověřit profil, pokud jste firma s obslužnou oblastí.Mám kamennou provozovnu, ale nabízím také online služby. Jak to můžu ukázat ve svém profilu?
Pokud nabízíte služby na místě i online, ve svém firemním profilu to můžete ukázat pomocí atributů.
Další informace o tom, jak ukázat nabízené online službyMůžu odpovídat na recenze z Firemního profilu?
Ano, na recenze můžete odpovídat, pokud se přihlásíte k účtu. Odpověď se zobrazí ve Vyhledávání a v Mapách Google hned pod danou recenzí a bude označena štítkem „Odpověď vlastníka“.
Další informace o odpovídaní na recenze