Charity: Water

663 milionů lidí po celém světě žije bez čisté vody. Posláním organizace charity: water je změnit to tím, že lidem v rozvojových zemích umožní přístup k čisté nezávadné vodě. Ve spolupráci s desítkami místních partnerů v zámoří realizovala více než 21 000 projektů, které zajistily přístup k pitné vodě, hygieně a lepší sanitaci více než 6,4 milionům lidí.

Velikost operace

Large

Sektor

Veřejné, sociální benefity

Cíle

Zvýšit návštěvnost svého webu

Zvýšit povědomí

Získat finance

Služba

Google Ad Grants

YouTube pro neziskové organizace

Fotografie

Charity: Water

Web

https://donate.charitywater.org/donate/home

Výzva

S cílem pomoci zajistit čistou a nezávadnou pitnou vodu každému na světě chtěla organizace charity: water zvýšením své viditelnosti na internetu navázat kontakt s podporovateli, získat finanční prostředky, zvýšit povědomí veřejnosti o problematice a oslovit nové dárce.

Příběh

Organizace charity: water se snažila rozšířit svou přítomnost na internetu pomocí nástrojů dostupných bez finančního plnění prostřednictvím programu Google pro neziskové organizace. Interaktivní, sociální, analytické a optimalizační nástroje jí pomáhají informovat o problematice potenciální přispěvatele a poskytují podporovatelům viditelné důkazy o využití jejich příspěvků.

Pomocí Map Google spojuje organizace charity: water dárce s dary – při odeslání finančního příspěvku získají dárci souřadnice GPS a fotky, aby mohli sledovat, jak jejich dar pomáhá.

YouTube účastníkům projektu poskytování pitné vody umožňuje dokumentovat jeho průběh. Zaměstnanci organizace charity: water pomocí této služby dárcům zasílají děkovné zprávy nebo zaznamenávají videa z míst působení a zprostředkovávají tak osobní příběhy o tom, jak nové studny zajišťují čistou a nezávadnou pitnou vodu.

charity: water také používá službu Ad Grants, která jí pomáhá zvyšovat počet organických a placených výsledků vyhledávání. V jedné ze svých kampaní organizace například nabádala, aby si lidé namísto tradičních narozeninových dárků dávali příspěvky na dobročinné účely.

Naším cílem je zajistit, aby měl každý člověk na této planetě přístup k čisté a nezávadné pitné vodě. Díky podpoře společnosti Google se k tomuto cíli každým dnem přibližujeme.

Tyler Riewer, vedoucí pro obsah značky

Dopad

„Program Google pro neziskové organizace nám v průběhu jednoho roku pomohl dosáhnout 350% nárůstu návštěvnosti webu, 300% nárůstu celkového počtu návštěvníků a 333% nárůstu počtu zhlédnutí videí,“ říká Tyler Riewer, vedoucí pro značkový obsah organizace charity: water.

Od doby, kdy tým začal využívat program Google pro neziskové organizace, se online aktivity organizace charity: water velmi rozrostly. Díky personalizovaným děkovným videím YouTube, funkcím Map Google, vyhledávání podle klíčových slov a sociálním médiím se jí také podařilo vytvořit komunitu nadšených podporovatelů.

V roce 2015 spustila organizace charity: water svou každoroční zářijovou fundraisingovou kampaň se sloganem #NothingIsCrazy (Nic není bláznivé), kterou vybízí běžné lidi dělat výjimečné činy v zájmu získání peněz na čistou vodu. Tato kampaň s pomocí nástrojů Google inspirovala skoro 1 900 fundraiserů a podařilo se v ní získat 1,8 milionu dolarů, které zajistily čistou vodu pro více než 60 000 lidí v rozvojových zemích. Díky službě Google Analytics dokázal tým pochopit, kdo se do kampaně zapojil, určit konverzní poměry a zmapovat počty zobrazení videoupoutávky kampaně.

V současné době se organizace charity: water pomocí nástrojů Google snaží získávat nové podporovatele, kteří se do úsilí o zajištění čisté vody pro celý svět zapojí prostřednictvím programu pravidelných měsíčních příspěvků The Spring (Pramen).

Zjistěte, jak další organizace využívají možnosti služeb Google pro neziskové organizace.