Royal National Lifeboat Institution

Royal National Lifeboat Institution (RNLI) je charitativní organizace, která zachraňuje životy na moři. Od roku 1824 posádky jejích záchranných člunů a záchranáři díky dobročinným darům zachránili nejméně 140 000 lidí.

Velikost operace

Medium

Sektor

Veřejné, sociální benefity

Cíle

Najít dárce

Zvýšit povědomí

Získat, zaškolit a zainteresovat dobrovolníky

Služba

Google Ad Grants

YouTube pro neziskové organizace

Fotografie

Nigel Millard / RNLI

Web

https://rnli.org/

Výzva

RNLI zachrání v průměru 24 životů denně. Poskytuje nepřetržité pátrací a záchranné služby na zavolání ve Spojeném království a Irsku a sezónní záchrannou službu. Organizace RNLI je při zajišťování této činnosti závislá na darech příznivců. Je pro ni proto nesmírně důležité, aby o ní lidé věděli.

Příběh

Organizace RNLI používá nástroje Google k tomu, aby stávajícím podporovatelům poskytla skvělé zkušenosti a získala nové potenciální příznivce.

Tato dobročinná organizace provozuje více než 230 stanic záchranných člunů kolem Spojeného království a Irska. Každý záchranný člun je vybaven videokamerou, která celou záchrannou akci zaznamenává. Dramatické záběry reálných situací jsou zveřejňovány na YouTube a ukazují stávajícím podporovatelům význam jejich darů. Ať už jde o rybářskou loď zmítanou v divoké bouři nebo třesoucí se promočené štěně, které se podařilo vrátit zpět majiteli, díky sdílení tohoto prvotřídního obsahu se práce této neziskové organizace dostává i k mladšímu publiku. Kanál RNLI na YouTube má přibližně 75 000 zhlédnutí měsíčně a 10 000 odběratelů.

V roce 2005 začala organizace RNLI k získávání nových podporovatelů používat službu Google Ad Grants a její program Google Ad Grants. O deset let později natočila televize BBC o organizaci RNLI dokumentární seriál a služba Google Ad Grants pomohla získat z této příležitosti co nejvíc. Prostřednictvím relevantního obsahu a účinného cílení se podařilo dosáhnout rekordního počtu návštěv a darů.

RNLI dlouhodobě používá službu Google Analytics k analýze dat o návštěvnosti a chování uživatelů. Od roku 2014 se tyto statistiky staly součástí první obsahové strategie celé organizace. Pracovníci organizace RNLI přehledy nejen analyzují, ale také na ně reagují. Zajišťují, aby byl online obsah pro publikum co nejvhodnější a aby weby generovaly akce, které organizace potřebuje.

„Nástroje, které společnost Google poskytuje, nám ukázaly nové způsoby, jak zvýšit povědomí o naší charitativní činnosti a práci našich dobrovolníků.“

Nigel Saxon, manažer elektronických médií, RNLI

Dopad

Jako nezisková organizace financovaná z 92 % prostřednictvím darů je organizace RNLI schopna pokračovat v každodenním zachraňování životů na moři jen s malou pomocí nástrojů Google pro neziskové organizace, které jí pomáhají oslovovat více lidí a získávat tak více darů.

Zjistěte, jak další organizace využívají možnosti služeb Google pro neziskové organizace.